dimarts, 21 de novembre del 2017

Tema 11: Mobile learning i les aplicacions mòbils a l'educació


Naixement del telèfon intel·ligent a l'any 2008. Les seues característiques son: Tactil, importància de la plataforma i l'importància del disseny.

Característiques de m-learning: Ritme propi d'aprenentatge, formació en moment necessari, es interactiva, aprenentatge objectiu, individual pero amb propostes col·laboratives, flexible, combinació de diferents materials, autoaprenentatge i utilització al lloc de treball.

Els avantatges són: Aprenentatge en quasevol context, alumne aprén jugant, afovereix l'autonomia, espais col·laboratius entre altres. No obstant, els inconvenients són: poca memoria, duracio bateria, mida de pantalla, dependència, accés contingut no permès, obesitat, retard en l'escriptura i mal a la vista.

Actualment tenen moltes aplicacions, servixen per al mercat laboral. Les característiques són: Telefons intel·ligents,


Els exemples d'aplicacions educatives són Writing wizard, loopimal, la oruga glotona, Endless spanish, smartick, planeta Geo, zen studio dactilopintura, animatch i per últim, toc and roll.

Cóm tirar una aplicació? Centar-se en la utilitat i si són obertes. El disseny ha d'estar en la part d'alt i sense espais.

Cóm crear Apps? 

Gamesalad 

Mit app inventor

Principis: Espai, temps , edats, disciplines i agents

Hem de disposar d'un dispositiu mòbil, connectivitat, senzillesa, interconnexió, sentit, avantatges seguiment continu i etc.

Per altra banda hem de tindre en compte els riscos: carència de disciplina a classe, menys concentració, mal ús, sedentarisme, símbol d'estatus; i les solucions: Advertir i protegir als alumnes i fills i posar normes.







Al acabar, hem fet el Kahoot. També hem continuat amb la pràctica del vídeo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada